torsdag 27. januar 2011

Norges styggeste vaskerom to be continued

Da er jeg i gang på jobb igjen, og tror dere ikke jaggu at jeg begynner å føle meg pjusk igjen! Men, jeg er enda ikke ferdig med pencilinkuren, og jeg har virkelig ingen plan om å være mer syk. Sølve føler seg heller ikke bra,  men vi velger å tro at det er siste runde med litt slapphet nå!

I dag etter jobb tok vi turen til IKEA! WOHO!
Med budsjett og greier (Holy moses!). Hovedplanen var rett og slett å få tak i benkplate til vaskerommet. Jeg vil ha stelleplassen klar så fort som mulig, lei av provisoriske løsninger etter at vi flytta stellebordet inn på rommet til Benedicte. Den kan nemlig gjøres om til hylle/reol og den skal derfor romme leker og bøker inne hos henne framover.
Vel hjemme kan vi slå fast at benkplata var genial, men vi feilberegna oss dog litt. Vi sjekka størrelsen på eska, og ikke på selve plata. Så det viser seg at benkplata er 7 cm (forbaska emballasje!) kortere, noe som fører til at vi må være litt kreative i den ene enden. Men, utfordringa tar vi på strak arm.
Så nå er vi et steg nærmere :)
Benkplata på plass :)

Vi kjøpte også ramme til verdens nydeligste julegave fra skatten vår. Et dikt med hennes fot og håndavtrykk. Det skal selvfølgelig opp på veggen!

Venter bare på å bli hengt opp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar