tirsdag 25. januar 2011

Norges styggeste vaskerom

kan jeg nok pårope meg og ha.
Det er virkelig preget av 70- og 80-tallets fargevalg og standarden deretter også.
Ettersom vi lurer litt på å bytte rom på bad og vaskerom har vi ikke tenkt og gjøre store greiene ut av oppussinga av vaskerommet.

Det vi har gjort så langt er å male tak, vinduskarmer og skap hvitt. Så var planen og ha en blågrønn herlig spa farge på dørene, men jeg var mildt sagt bortreist når jeg plukka farge så det ble en blåfarge. Men, den får duge! Håndtakene på dørene gadd jeg ikke gjøre annet med enn å spraylakkere sølv.

I dag bestemte jeg meg for at benkplata skulle ut av hus, så etter noen runder med kniv,skrujern og hammer fikk vi den ut i kveld. Så nå er planen å anskaffe en helt enkel hvit benkplate.
Vi har vært inne på å male veggene hvite, men ettersom det er et våtrom så må det dyrere maling til, og vi gidder rett og slett ikke å legge mer i det. Planen er at det skal være et stellerom og vaskerom. I allefall foreløbig.

Lekkert, hæ? ;) 
Benkplaten er endelig ute, og den gule fæle fargen blir dekket av en ny plate og litt maling. 

I morgen skal jeg prøve meg på jobb igjen, formen begynner absolutt å bli bedre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar