mandag 24. januar 2011

En ting er å fremkalle bilder

En annen ting er å organisere de! 
For det har jeg mange planer for. Som jeg dog sjelden gir meg selv tid til å gjennomføre. 
Jeg har lovt meg selv at jeg skal legge fra meg tanken om å scrappe alle bildene av tulla vår, for det blir bare ikke gjort. Så jeg har kjøpt inn et enkelt album der de fleste bildene skal inn, med enkel tekst som f.eks sted og år. Vel, det tar sin tid å begynne på et enkelt prosjekt som det også. 


Så, i dag krøp jeg sammen i sjeselongen. Tente litt lys, laga meg en kopp cafe caramel og benka meg til med spotify, album, bilder og halsdrops og satte i gang. Etter en liten halvtime, fant jeg ut at det holder jaggu ikke med et album, eller to, her snakker vi kjapt 10 med alle bildene jeg har tatt. Men, det første albumet er iallefall ferdigt.Eller, jeg har ikke skrevet noe tekst. Jeg må jo dobbelsjekke litt. Så jeg er i gang.


 Haugen av bilder har samla seg opp.

I dag henta Sølve Benedicte i barnehagen, og det tok ikke mange minuttene hjemme før hun fant noe å bryne seg på. Mamma hadde selvfølgelig glemt pakken med telys på bordet, og vips så var det telys utover gulvet. 


Til slutt vil jeg sende en bursdagshilsen til min kjære, gode vennine Ragnhild med 27 årsdagen i dag <3
Og en hilsen til "svigerfar" Reidar med 67-årsdagen i dag!
Håper dere har hatt en fin dag med deres nærmeste og at dagen har vært fantastisk!
Benedicte sender en stor klem til farfar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar