lørdag 22. januar 2011

Litt old news

får duge inntil jeg er blitt frisk :D

Etter hundreogfemtito runder om hvordan vi skal ha det på soverommet. Så ble vi enig om å henge opp en hylle over senga, og omsider fikk Sølve den opp. Jeg har kjørt på med gode, og varme ord om hvor handy og flink han er. I stort håp om at han fortsetter. Det har ikke gitt store resultatene enda, men jeg får gi på mer.

Ideen hans er at han skal legge inn ledlys i hylla. Min ide er å først og fremst bytte ut nattbordlampene våre (min har fått seg en real omgang kan dere se). Jeg har funnet nattbordslampene jeg vil ha på skeidar, men så er det de berømte kronene. Så inntil videre får vi leve med lampe på halv stang.

Jeg kunne også tenkt meg og gjøre noe med taklyset, for den ufolampa som nå er oppe gir alt for dårlig lys. Nå var ikke jeg enig om at den skulle opp der i det hele tatt da, men pappa og sølve rotta seg litt sammen. Og ha en lyskrone på soverommet hørtes jo sååå teit ut;)

Nå når sprinkelsenga er ute, tenkte jeg og få inn noen malmkommoder langs veggen, og eventuelt et skrivebord/sminkepult. Jeg vet ikke helt hvordan enda, men får surfe etter noen løsninger og se litt i butikker :D

Eller kanskje noen har noen gode ideer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar