søndag 23. januar 2011

I kveld sto det lasagne på menyen

Og da selvfølgelig hjemmelaga! Min herlige gode vennine Jannike ga meg for noen år siden en oppskrift på en lasagne, og jeg var litt skremt for å prøve oppskrifta til tross for at den var fri for paprika og krydder. Men, etterhvert hev jeg meg over den, og kan ikke si at det var kjempe godt første gang. Det var litt "kryddersmak", litt fremmed og skummel mat. Jeg som aldri hadde spist lasagne, kunne plutselig spise lasagne. Men, den var altså likevel god nok til at vi lagde den en gang til... så en gang til... og enda en.. Og nå ELSKER jeg den.
Så, tusen takk Jannike! :)
Dagens middag, YAMMI! :D

 Formen er blitt bedre, men jeg hoster, hoster og hoster. Slitsomt!
Så helga har blitt tilbringt på en veldig avslappende og nærmest kjedelig måte. Men, vi har iallefall vært sammen, og det er veldig koselig bare det :) 


Til slutt noen bilder av eventyrerinnen vår (som er høyt og lavt)
"Gi meg kamera!"

Her kan dere se de to søte tennene som har dukka opp i overmunnen. Hun er i ferd med å få jeksler, men har bare totalt fem framtenner. 
Koser oss med biola:)

1 kommentar:

  1. Det er ikke bare du som liker lasangen som dere lager... Jeg synes den er topp jeg med, og gleder meg til å få smake den neste gang vi møtes... Hmmm hvor stor Benedicte Sofie`s tenner har blitt. Nå vises de godt. Vi kan klemmes snart... Ha det bra til da...

    SvarSlett