søndag 6. februar 2011

Nok en helg er over

Og  jeg teller ned til neste helg, for da kommer mamma og pappa på besøk! :)
Siste uka har rasa avgårde, med jobbing og barnehagedager for Benedicte Sofie. Så i helga har vi roa ned litt sammen, noe Benedicte dog syns er litt kjedelig. Hun har fått veldig sansen for katter. Og vil helst være ute og se på nabokattene heeeele tida. Om det ikke innfries, vil hun helst se ut vinduet etter dem. Katt er altså tingen for øyeblikket. Godt vi ikke har en.

Ellers har jeg tatt noen bilder av frøkena vår i dag, vært lite bildetaking for tiden. Hun er blitt så bestemt, og når jeg kommer med kamera rister hun på hodet, og sier noe som minner om "nei". Men, hun må da forstå at mammaen vil forevige hennes skjønne ablegøyer. Det ser ikke ut til at hun skjønner det. Men, i dag! Så fikk hun se på litt nye ting, og da var det greit. For en liten stund hvertfall :)

Hm, bokstaver.. Spennende!

Den skal stå her...

Og den der...

Såå fornøyd.

Gir bamse en god kos







Ball er kjempe gøy!

For tiden er iste en av mine store favoritter. Deilig iskald iste med fersken smak <3
Og det gjør jo ingenting å blande iste selv på en slik herlig og søt flaske fra IKEA. 

Tenker på sommeren når jeg nyter en iskald iste :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar