søndag 25. april 2010

På tide med en ny update

Syns jeg :)
I dag har vi vært hjemme hos Cecilie og Raimond, og sett på det store, nye, fine huset deres :)
Raimond diska opp med middag, og vi kosa oss stort!
Benedicte hilsa på hunden deres Fabian og latteren sto høyt når hun så at han logra. Logrende haler er altså fun fun fun!
Jeg fikk overraska Cecilie med ei bleiekake, som jeg håper og tror hun ble glad for:D

 Kaka nesten ferdig :)

Bleiekaka ble fotografert kjapt før vi dro avgårde :)

Ellers så har lille prinsessa vår funnet ut hvordan hun ruller rundt! Så nå ruller hun fra rygg til mage, og mage til rygg i en fei. Plutselig ble dagene litt mer travle når vi har en mer mobil baby!

Særdeles fornøyd når hun klarte å dele stativet i to!

"Jeg leser boka jeg mamma!"

"For den er jo ment til meg....Mat for spedbarn står det"

Ellers har vi fått en liten pcnærd, skal helst klaska fingrene på tastaturet og hun har virkelig lært seg å sette sangene mamma hører på Spotify på pause!
"Skal vi se... n.. hvor er den??"
Dette ble resultatet da!

Så er vi veldig flinke til å ta bilder av oss selv, blir så fine og klare syns vi!
Vi gjør jo forsåvidt ingen grimaser heller;

I dag måtte vi også teste sommerantrekket!
Nå er vi klare for sommer og sol! :D

Snuppa vår har også fått full barnehageplass, noe vi er veldig glade for! :D


1 kommentar:

  1. Hvor i all verden har hu fått sansen for data fra? :-)

    SvarSlett