onsdag 28. april 2010

I går

Var vi på babysvømming. Vi var så spente på hvordan det skulle gå, men Benedicte Sofie kosa seg stort hun!
Var jo så masse og se på, og deilig varmt vann. Hu valgte like greit og vise sin iver med høye glasskjærende hyl, smil og sin gode latter :) Så får vi håpe suksessen fortsetter neste gang!

Spennende haier i bassenget må til ;) Herlige lille familien min :D
Bildet er tatt med mobilen, så når jeg først lasta over mobilbilder kan vi like greit kjøre på med to til ;D


Nok et bilde av godjenta vår i sommerklærne sine :)

Og nå lurer dere kanskje på hva som foregår her; 


Joda, her fant jeg lille gullet i dag. Midt på gulvet med ammeputa over seg, blid og fornøyd. Hvordan hun har klart det aner jeg ikke for puta lå langt bortenfor og hun lå selvsagt godt innpå matta når jeg gikk for å ordne flaske. Så her blir det virkelig travle dager framover ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar