tirsdag 20. april 2010

Nye prosjekt

og haugevis med gamle prosjekter på gang..
I dag har jeg spraylakkert en messinglysestake som jeg fikk gratis på gjenbrukbutikken på Heftingsdalen. De sliter vel med å bli kvitt slike gjenstander så de kaster det etter kundene;P
Jeg tenker å henge den på ene siden av pipa, men vi får se :)


Fikk også kjøpt meg den zinkpotta på gjenbrukbutikken, så da ba jeg May-Britt plukke ut en blomst jeg skulle ha i den, og da ble det denne blomsten ;

Ble da nokså fint?
Ellers har jeg planta ut 20 jordbærplanter i krukker på verandaen, så nå håper jeg det blir jordbær til sommeren. Iallefall noen få gode, friske bær :)

Jeg har forøvrig henta smokken, vi sendte inn til forsølving. Vi ble veldig fornøyde :)
Ikke så enkelt å ta bilde uten å bli med selv:)


Tenk at lillejenta vår nå har rundet 6 måneder, helt vilt!
Tiden har aldri gått så fort siden Benedicte kom til verden.
Her er hun nyfødt;


Og nå 6 måneder etterpå;


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar