fredag 2. april 2010

Langfredag - slettes ikke lang!

For dagen i dag har gått veldig fort.. Altfor fort!

Idag har Benedicte Sofie hilst på en ny gamletante fra Sølve sin side.  Sølve tok henne med bort, mens jeg skulle være hjemme og slappe av og nyte stillheten(?). Jeg planla alt mulig på hva jeg skulle gjøre. Ta meg en lang dusj? Lese bok? Strikke? Lakke negler? Det endte opp med at jeg tømte oppvaskmaskinen, fylte i ny, bretta klær, hang opp nye, satte på brød og lista fortsetter med husmoraktitiviter!
Men, det ble iallefall gjort, og jeg rakk og glede meg enormt til lillejenta mi kom hjem igjen :) Hu hadde vært snill jente og hadde til og med sovet!

Etter ønske fra Sølve har jeg bakt fire havrebrød i dag, så blir spennende og smake på de:)

Etter brødene var stekt ferdig dro vi til en annen tante av Sølve der vi ble servert middag og dessert. Kjempe koselig!
Vi måtte komme oss hjem så Benedicte fikk lagt seg. Etter pysjen kom på , melka var drukket og grøten var spist var hun blid og fornøyd og klar for senga.

 Jeg må bare vise påskebomsten min. Jeg som ikke er noen stor fan av gult er faktisk godt fornøyd med solstrålen som pynte opp spisebordet vårt ;D


Ellers er vi snart ferdige med gangen. Mangler å male gulvlistene, få på dørhåndtakene skikkelig, få opp knagger osv. Men, i dag hengte vi opp en liten "bildetavle" der.
Så før og etter bilder av gangen kommer når vi har fått det meste på plass. Men "tavla" kan dere få se :)


Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld! :)

1 kommentar:

  1. Ser ut som gangen ble kjempefin. Fin ramme. Å så blid Beneedicte er.

    SvarSlett