lørdag 3. april 2010

Herlig påskeaften

Jeg bare elsker påske!
I dag har jeg beina ut og surret lammelår, og må si meg veldig fornøyd med resultatet :D
Var jo så opptatt av maten at jeg glemte og ta bilde! ;P

Tidligere i dag var Sølve, foreldrene og broren hans på utfukt. Dermed bestemte jeg og Benedicte Sofie oss for å ta turen ut i det herlige været. Men, Sølve hadde selvfølgelig vogna i bilen :S Derfor måtte vi ta Sleepy wrapen i bruk (bæreinnretning). Så fikk vi testa nye solbrillene til Benedicte skikkelig. Vi gikk til butikken, handla babyglass med frukt og aviser.

Tøff ja? ;)
 Jada, jeg er litt ustelt og med briller og sånn, men ut på tur skal vi uansett ;)

På vei hjem tok vi med oss noen kvister, som jeg pynta opp med noen gule blomster og sånt når vi kom hjem. Litt gult må til i påska ;D



 Skikkelig dårlig bilde, men dere får jo en liten anelse iallefall :)



I beddene mine/våre har det begynt å spire. Såå utrolig koselig!



Jeg har også surret sammen en hjertekrans og hengt den på døra. Ikke beste resultat men de brakk så lett de grenene :)




1 kommentar: