lørdag 10. april 2010

Nydelig dag

I dag har vi kosa oss masse!
Etter en lang natt til i dag, da Benedicte sleit veldig med gommene kom vi/jeg oss opp og ut omsider.
Benedicte Sofie var klar for å ut på grilltur/trilletur :)
Må nevne at bildene er dårlige fordi at de er tatt med mobilen min, kameraet var tomt for batteri :@



I dag var det herlige 15-16 grader... med steikende vårsol :)
Jeg elsker virkelig vår!



Vi bestemte oss for at turen i dag gikk til Tromøya, og vi angrer ikke!

Vi hadde rigga med oss engangsgrill, tenkte og grille noen pølser i sjøkanten før vi trilla. Men, vi har jo alltid noen gode engangsgriller-historier på lur. Dagens er at vi (les: Sølve) glemte lighter. Så vi dro fram kakao til oss "voksne", mens mini fikk fruktmos på beger.





Etter vi hadde kosa oss litt i sjøkanten gikk vi en times tid, og kosa oss.
På en skogsvei kom vi over noe jeg syns var litt morsomt, ser du hva jeg sikter til? :)



Åjada, trafikkert fotgjengerovergang i skogen.. det må man regne med!

Vi kjørte en tur til Grimstad, grunnet et ærend der. Benedicte fikk ei flaske, så da benytta vi sjansen til å smake på softis.
Vel hjemme ble det pizza og masse god fredagsunderholdning på tv. Jeg elsker kombinasjon Hærland-Lyngbø på tv! :D

I morgen tenker vi å prøve grilltur på ny..... men, da med lighter!

Sliten og trøtt Benedicte Sofie, klar for senga. Bare klø liitt på gommene først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar