søndag 3. oktober 2010

Nok ei helg er over

Og vi har fått unna noe denne helga også.
Entrèn og gangen har begge fått nye gulv. Vi har bestemt oss for gulvlister og vi har fått opp litt småtteri på veggene i gangen. Det tar virkelig tid, krefter og ikke minst penger. Men, vi koser oss med det underveis. Ikke like gøy hver dag, men når vi nærmer oss ferdig resultat gir det oss litt mer stå-på-vilje!
Bilder skal komme ganske snart, men i skrivende stund sitter Sølve og fin beskjærer gulvet her og der. Dermed avventer jeg til han er ferdig og vi har fått opp rask og rusk :)


Benedicte Sofie er syk igjen. På fredag holdt vi henne hjemme fra barnehagen pga stygg hoste og litt feber, ikke særlig morsomt med barnehagestart når de skal være syke hele tida. Men, alle sier dette er normalt så da er det vel bare å henge med. 


Det har begrensa seg med bildetaking den siste tiden, da vi alle har vært litt pjuske. Men, Benedicte Sofie fotograferes likevel hyppigere. Så vi velger å dele noen bilder av skjønnheten vår;)


 Benedicte i sin nye kåpe innkjøpt på Zara i Larnaca.

Jeg får vel bare innrømme at det har vært særdeles dårlig med paring av sokker den siste tiden. Så når sokkene er nyvasket går de ned i en kiwi pose som henger på skapdøren og derifra er det bare og pare sokker selv når man trenger de. Til stooor forargelse for Sølve. Han vil helst slippe å pare de selv har jeg forstått. Makan!
Så kom anledningen, jeg skulle vaske soverommet og bytte på sengene. En vilter baby for i rundt meg og jeg fant ut at en pose full av sokker var tingen. Før jeg rakk og støvsuge halve rommet var posen endevendt og sokker fløy i rundt meg. 

 Her er posen nesten tømt. Sokker er gøy!

 Og i dette øyeblikk starta den viltre kastingen. Det var ikke like gøy for meg og samle de etterpå;)

Snørrete godjenta vår, som forsøker seg på å tegne litt. Tegner litt på papiret, mens mest i hånda. (tusjene er tilpasset småbarn/baby og er selvfølgelig giftfrie).
Litt fårete glis og babling hører med!

Godjenta vår på stellebordet :)



Ønsker alle en fin uke! Måtte den innholde mye godt for oss alle:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar