torsdag 21. oktober 2010

Ikea åpna idag!!

Men, jeg var desverre ikke der. 
Min første prioritet over alt, lille Benedicte Sofie fikk feber etter 1-årsvaksinen som hun fikk i går, så da ble jeg hjemme og kosa meg med henne. Men, håper på snarlig bedring sånn at vi kan ta turen innover. Det blir gave på skatten vår, og også noe på mor og far ;D


I dag kom snøen, for fullt. Med sommerdekk brukte Sølve TRE timer på å komme seg hjem fra jobb. Han ler ikke så masse av det i dag, kanskje mer i morgen. Det er med andre ord på tide med dekkskifte. Akkurat det tror jeg at jeg slipper å minne Sølve på noe mer for i år;P





Når snøfallet kom, hev jeg meg rundt og impregnerte mine nye vintersko jeg fikk av mamma og pappa til bursdagsgave. Herlige, brune, fine, vanntette og foret timberland sko. Gleder til å ta de i bruk. Nå er de klare.





Sølve slo til å spanderte på meg en fredslilje til bursdagen min, jeg hadde vel avslørt at jeg var fullstendig klar over ideen hans om å kjøpe inn en pakke med roser som han alltid gjør. Så i år skulle han slå til med noe nytt, det ble fredsliljer som er en av de mest giftige stueplantene. Den ble derfor plassert høyt, nemlig på peisen. Men, jeg er enig med Sølve; den er veldig koselig. Så takk kjære Sølven min, du klarte til og med og overraske meg denne gang! ;D





Så har vi kjøpt oss en "bambuslykt", fin syns vi, og den passer så bra i gangen. Mangler litt lys i den nå, så blir det bra :)





Og noen bilder pappa tok av Benedicte når han og mamma var her nede i oktober.
 Mamma har strikka kofta og lua, kjempe nydelig!

 Kosa oss i fjæra :D

Den første sykkelen ;D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar