mandag 4. oktober 2010

Sumaren i Stryn

Kom over noen bilder fra ferien vår i Stryn i sommer. Ferierte der ei uke før vi satt kursen nedover til Kypros. Kjenner nå at jeg virkelig savner sommer og sol. Jeg prøver hardt og like høsten, vinteren klarer jeg ikke og like. Den er overlevbar kun fordi den inneholder jula. Og det minner meg på at jeg faktisk begynner og glede meg et snev til jul. 


Når det er sagt, så tenkte jeg og dele noen av bildene våre:) 


 Benedicte tok i bruk matstolen Sølve brukte når han var liten :)

Grilling hører sommeren til, så vi heiv oss rundt og grilla kyllingfilet flere dager. Utsikten er jo fin den også :)


Benedicte holdt koken i reisesenga si, mens hun leste (reiv i stykker) fjordingen.


Tur til Stryn innebærer selvfølgelig en tur til Skogstad-utsalget. Og vi bestemte oss for å trille tur i Olden. Været var helt heeeerlig <3
Olden

 Benedicte koser seg i sin nyinnkjøpte trille :)


 Pappakos :)


 Trekløveret :D

Riktig god natt! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar