søndag 31. oktober 2010

Veggdekor på ytterdøra

I dag hev jeg meg rundt og malt ytterdøra nok et strøk innvendig. Blir liksom aldri fornøyd, men håper å få bytta den ut etterhvert. Uansett.. så valgte jeg og prøve meg på å feste veggdekor på ytterdøra får å gjøre noe mer ut av den. Da falt valget på veggdekor jeg hadde liggende i gangen. Skulle sikkert hatt en annen farge enn sort, men det ble sånn da :)





Ellers har jeg fått malt benken og bordet et strøk i dag. Benedicte og jeg har rydda litt utenfor her. Helt vilt hvor fort helga raser av gårde!
I går var vi en tur på IKEA, jeg elsker simpelthen at IKEA nå er så nærme. Nå gjør det ikke noe at de er utsolgt for ting vi skal ha. Da har jeg en god unnskyldning for at jeg må dit snart igjen ;D

 Benedicte kosa seg veldig på IKEA hun, fikk til og med egen barnemeny med kjøttboller. Stor stas :)

Så fikk vi endelig trappegrinda på plass :)

Da skal jeg dusje, stille klokkene og gjøre meg klar til å starte et ny uke. Bare og glede seg til en ny helg igjen :)

1 kommentar:

  1. Dere har vært flinke...igjen...:-))) Dekoren på døra ble kjempe fin. gratulerer med den. :-D.

    SvarSlett