mandag 7. november 2011

Willow tree er i hus

Og jeg er stor fornøyd!
Jeg har gått og sett på disse figurene mange ganger. Vanskelig og bestemme seg for hvem jeg vil ha. Svært mange fiiine, og jeg tror igrunn ikke jeg har plass til alle. Så her måtte det velges!
Min første (for det blir noen flere) willow tree figur ble "Angel´s Embrace - Hold close that which we hold dear".

Og jeg har omsider fått hylla jeg bestilte meg fra bohus. Nedturen var at den var roooosa i kantene. Så jeg får se litt på hva jeg skal gjøre med det. Om jeg skal gidde å klage, eller male litt over.
Jeg hadde tenkt og skifta knotter og knagger også. Men, få finne noen jeg eventuelt liker først da.
Nedturen ble kanskje mest at hyllen var så myyye mer hvitere enn det jeg har på veggen fra før.
Den skal få henge der ut året nå hvertfall, så får vi se :)


Jeg er i gang med å forberede oss til julefeiring, og da må selvfølgelig en fiint fyrstikkeske til, fra Green Gate. Syns den var helt fantastisk fin :)
Må nok muligens fylle på med noen lattekopper i samme serie til jul.

Så har vi anskaffet oss et herlig reinsdyr i sofaen. Benedicte var en smule skeptisk til å begynne med, men det ga seg fort.

Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar