onsdag 2. november 2011

Jeg nyter dagene

inne på vårt nye kontor/hobbyrom.
På mange måter er det litt stressende å ha oppussingsprosjekt på gang. Det blir ekstra mye rot, det tar tid og ikke minst gir det meg lite tid til å gjøre ting jeg helst vil gjøre.
Men, innimellom sniker jeg til meg tid. Og da gjerne inne på hobbyrommet/kontoret (vi blir ikke helt enige om det skal omtales som kontor eller hobbyrom). Det er vel mer hobyrom for meg, og mer kontor for Sølve.
Jeg kom over forrige innlegg om oppussing av rommet, og kom på at jeg ikke har lagt ut bilder av hvordan det er nå.
So here it goes!

Vil du forøvrig se hvordan det var før, kan du lese det tidligere innlegget mitt her;
http://malmooppheim.blogspot.com/2011/05/kontorhobbyrom-fr-og-etter.html

 Skapdørene mangler håndtak, men det kommer det kommer!

Skapet har vi ikke gjort så mye annet med enn å male det.
Heller ikke gjort noe med oppbevaringssystemet som var der fra før, det funker fint nå også!



Fått opp en hylle der det skal henges en rekke ting jeg bruker ofte.



Mine kjære promarkers har fått seg egen mappe. Jeg må kjøpe meg en mappe til, slik at alle har et sted å bo :D

Ikea har så masse grei oppbevaring. Jeg får ikke plass til alt i skapet og da er det genialt med bokser, kurver og andre løsninger.

Kurver fra kremmerhuset. Kjempe kjekk til å legge midlertidige prosjekt oppi :D

Sånn er plassen min, og på enden av pulten har jeg plass til symaskina, og annet småtteri. Under hylla har Sølve montert ledlys til meg, som jeg kan bruke i tillegg til lampen.


Sølve har naturligvis andre halvparten, men det går vel mest i annet utstyr i det hjørnet :)
De irrgrønne mattene er foreløbige. Jeg vil veldig gjerne ha noe grønt. Men finner ikke heeelt det jeg ser for meg. Så da får vi se hvordan vi skal løse det :)


Det er selvfølgelig plass til telys og søt oppbevaring også :D


Jeg er ikke helt ferdig med rommet, men jeg klarer absolutt slappe av litt her inne når det trengs nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar