mandag 21. november 2011

Helgen er jammen over

Og vi kan telle ned en uke til første søndag i advent allerede.
I dag har vi fått gjort unna mye, og det føles veldig godt å vite at det i minste går framover.
Det er liksom så uendelig mye igjen. For nå står kjøkkenet for tur. Og vi tenkte at det skulle bli ferdig før jul! For en fantastisk god ide! Riv ned hele kjøkkenet og puss opp hele rommet en måned og fire dager før julaften. For som kjent, når man jobber fulltid, har et lite barn og skal pusse opp tar dette tid. Men, vi er så entuisiastiske at dette skal vi klare ja. Helst i går! Så nå må vi da bare stå på!

Foruten å ha starta nedrivning av kjøkken i dag har vi også gjort unna mindre ting. Som å hengt opp husnummer.



Før helga fikk jeg navnlappene mine som jeg hadde bestilt for noen uker siden, så nå blir det merking av saker og ting.
Disse er bestilt fra www.minanamnband.se

  


Og juleglad som jeg er, har jeg pakka ut nye koppene til jul fra Kremmerhuset i dag. 
Kjempe kjekt med gavekort!

 

 Rådyret er også fra Kremmerhuset. Og jeg har pynta opp litt mer her inne med mose og kongler.


Nå får jeg legge meg, så jeg er klar til å ta fatt på ny uke i morgen.
Ønsker dere alle en fortreffelig uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar