søndag 20. november 2011

Juleforberedelser del 2

Da nærmer vi oss julen med stormskritt, og vi er i gang med ulike gjøremål.
Jeg syns de mer "kreative" syslene er mest morsomme, så vasking og sånn er liksom ikke den biten jeg har prioritert mest enda. Men, det kommer det også!

Men, jeg har hvertfall fått unna adventsstaken! Og nei, brannvesenet jubler neppe, ikke engang trekker på smilebåndet. De rister mest sannsynlig på hodet og trekker på skuldrene. Når skal folk lære?
Men, jeg skal passe godt på den, og etterhvert som lysene brennes, så skal jeg nok få fjerna svibelen. Svidd svibel hører neppe julen til. Men, dagene fram til adventstiden kan den få stå urørt på bordet til pynt. Så får vi heller gjøre om på den litt etterhvert :)




Måtte prøve lysdekoren Panduro har i år, og jammen var det ikke kjempe enkelt å få dekorerte kubbelys på 1-2-3!


Og "gamlemor" har fått seg en gyngestol. Så nå sitter hu på lammeskinn og gynger, mens hun koser seg med bamsen i armkroken og barne-tv på tven!
Den var jo bare kjempe søt, og hvem vet kanskje den rommer en liten nisse til jul også? :)


I dag skal jeg få ferdig (forhåpentligvis) siste rest på adventskalenderen til Benedicte.
Og i dag skal vi faktisk ha pinnekjøtt til middag, cant wait!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar