tirsdag 2. februar 2010

Nestsjefen i huset er syk


Og om noen skulle lure.. så er det meg (Ann-Kristin red.anm). Forkjølelsen har slått ut for fulle mugger, og jeg har stort sett vært seng-/sofaliggende i hele dag. Og jeg frykter hvordan det skal bli i morgen.
Benedicte er desverre ikke frisk enda hun heller. Så Sølve får slitt rævva av seg når han må jobbe og ta vare på oss samtidig.

Ute snør det enda, skulle tro det var nok snart. Men, akkurat nå føles våren bare milevis langt unna.
Det minner meg på at jeg bør starte pollenvaksinering snart :O *notere*

For et års tid siden, så var jeg og Sølve på Tenerife og kosa oss med sooola og varmen der nede. Tenker bildene derifra kan kurere litt vinterforkjølelse jeg, så her kommer noen :




  

  

  

  



 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar