tirsdag 9. februar 2010

Mens far steller hjemme alene..

....så skal a mor ut på mary kay party! :)
Skal bli deilig å komme seg ut av hus, uten bleieskift og flaskekoking! :D
Og ikke minst så skal det bli deilig å komme hjem etter noen timer og titte inn til Benedicte Sofie som (forhåpentligvis) sover godt.

Men, først må jeg gjøre mine husmor "plikter", nemlig å lage mat til Sølve kommer hjem fra jobb. I dag blir det eggrøre med spekemat :)
Saken er bare det at jeg vet jo sjelden når Sølve kommer hjem på dagen. Så.. egentlig ender det opp med at jeg får starta opp matlaginga i det Sølve forlater jobben, og når han kommer inn døra er jeg så sliten at Sølve overlates med matlaging og får en halvgrinete baby i hendene :P Mens, jeg måå bare legge meg litt ned på sofaen og se en halvtime med en halvdårlig komiserie av et eller annet slag. Nei, i dag skal jeg servere mannen i mitt liv middag til han kommer hjem ser jeg! ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar