onsdag 17. februar 2010

Bedre sent..

enn aldri!
For her kommer en oppdatering fra helga. Jeg skal prøve å fatte meg i korthet! ;P
Fredag var vi bl.a innom UiA, og Benedicte var selvfølgelig med. Mååå jo ta bilde av tullas første besøk på universitetet.
Hun kosa seg litt på bordet, og sov videre i vogna si etterpå.


Så hopper vi over til søndag, da kosa vi oss stort i dyreparken. Det var for kaldt til at vi ville ta Benedicte opp av vogna, men hun sov veldig godt. Så vi konkluderer med at også hun syns det var veldig koselig:D

 
Sølve ute på tur i Kardemomme by ;)


Vi hilsa på elgen Odin :)

Etter dyreparken var vi en tur innom Plantasjen, og jeg skal si vi ble forundret over hvor mange som hadde tatt turen innom. Bukettene, orkideene, og andre oppsatser ble revet mellom kundene. 
Vi skulle innom for å kjøpe oss to blomster for å ha i den fine kassa vi fikk fra Sølves tante og onkel. Bedre å kjøpe noe sammen, enn å dra hjem en bukett til hver :)


Vel hjemme spiste vi innkjøpt morsdagskake, men det er absolutt helt greit for meg. Den var nemlig knall god:D

Så må jeg bare avslutte med et god bilde av tulla vår, hu er så god og blid ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar