fredag 5. februar 2010

Endelig fredag!

Fredag er ukens beste dag.. Fordi da har Sølve pappapermisjon, og jeg vet at vi har tid sammen heeeele helga.
Torsdag starter planleggingen av alle utskeielsene og gjøremålene for helga, fredagsmorgen våkner Benedicte uvanlig tidlig (ca 6.30), så blir en av oss småpjusk, deretter bruker vi halve dagen på å spise frokost, ordne oss og komme oss ut, så ender vi som regel opp på noen butikker,handler inn til den obligatoriske fredagspizzaen, drar hjem, duller med Benedicte, så er det leggetid, pizzalaging, pizzaspising, og der er vi utslått framom tven resten av kvelden. Altfor mye bra på tv på fredager, men det liker vi :)

Lørdagsmorgen er det å sove litt lengre enn fredagsmorgen, så står Sølve opp, steller Benedicte, og legger henne tilbake i senga med mammaen. Så setter han seg foran tven og ser skisport. Deretter kommer jeg og snuppa meg opp. Også bruker vi på ny en halv dag på å komme oss ut på et eller annet. Og ettersom været og føret er sånn som det er, og at Benedicte/jeg/Sølve er forkjøla, så ender vi opp en tur på kjøpesenteret også hjem igjen. Da skal vi starte noen oppussingsprosjekter, så setter vi igang. Men, så skal vi lage middag. Og vips så er kvelden over.

Søndag skal vi stå oppog lage oss deilig frokost med kokte egg,kanskje til og med koke kakao. Vel, vi står opp og spiser frokost foran hver vår pc. Sender kanskje kniven til leverposteien mellom oss. Småsnakker litt.
Om mulig gjør vi nesten enda mindre på søndager enn lørdager og fredager. Eller så er søndager dagen for virkelig å få gjort unna ting. Det varierer!

Hver helg blir som regel litt den samme, men jeg elsker helger like mye for hver eneste torsdag som kommer :D

Jeg bør vel sette meg og studere nå, men først skal jeg kose meg litt med den lille familien min :D


Riktig riktig god helg fra oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar