søndag 31. januar 2010

Ukens gladsak

Vi har endelig fått bestilt oss ferietur i sommer. Valget falt denne gang på Kypros - Fig tree bay. Skal bli helt herlig å tilbringe to uker med tulla, min kjære, foreldrene mine, søstra mi og samboeren hennes i varmere strøk :D
Vi skal feire mamma og pappa 50 årsdager, og at de har vært gift i 25 år! :)

Bilde er lånt av StarTour sine nettsider.

Veldig spent på hvordan det skal gå med Benedicte Sofie på flyet, og ikke minst der nede. Men, vi er da heldigvis flere som kan hjelpes med :)

SÅ har vi nå ENDELIG fått opp speilet på stua!! Skal ta bilder etterpå, så dere kan se :)
Det ble litt klabb og babb med laservater, måling mellom festene og generelt å holde alt samtidig. Men, vi fikk det da opp!
Nå skal jeg bryne meg på å lage middag, men jeg begynner å føle meg slapp selv :( AARghhe!

1 kommentar: