søndag 31. januar 2010

Sjefen i huset er syk

Lille tulla vår er blitt skikkelig forkjøla. Ikke særlig gøy for noen av oss.
Så planer som oppussing av gang og diverse andre prosjekt har blitt lagt bort i helga, og vi har bare tatt vare på Benedicte Sofie. Håper hun snart blir frisk igjen :)
Men til tross for at hun har vondt i halsen og pottetett i nesa får vi heldigvis noen fine smil/glis innimellom, og ingenting er så morsomt som når vi tar tempen på henne!
Må selvfølgelig legge med et bilde av den syke godjenta vår, men dog så blid og god :)

Ute daler snøen igjen. Føles ut som det ingen ende skal ta. Sølve er ute og måker igjen. Han er ikke helt i form selv, så jeg må si at jeg syns synd i han!
Men, jeg skal ordne kaffen og varme klær til han til han kommer inn :)


Sølve leter fram bilen under snøen.

Sånn ser verandaen vår ut, og det snør heftig enda. Blir DEILIG med våååår snart :D

Jeg har en liten gladsak jeg skal fortelle litt senere, men nå må jeg ta meg av sykt barn og våt samboer :)

1 kommentar: