onsdag 27. januar 2010

Green gate i hus!

I dag kom da green gate vekkerklokka mi, og den var like pen som jeg hadde håpa på!
Så nå står den på nattbordet mitt, mest som pynt, ettersom jeg har en særdeles god og utrolig vakker vekkerklokke i lille kjære Benedicte Sofie :)


Fin, eller hva? :)


Allerede fått plass på nattbordet :)


Ellers har jeg i lengre tid savna (ja, utrolig nok!) radiolyden som ljomer hjemme på badet til mamma og pappa. Så når clas ohlson sendte meg reklame i posten, med den søte lilla radioen på forsida.. Ja, da ble det til at jeg måtte ha meg en sånn på badet :)
Så endelig ljomer det radiolyd (tidvis skurring) fra badet vårt også. Skal sies at jeg til tider er litt slapp med å skru den av når jeg går der ifra, så det har allerede hendt et par-tre ganger at jeg har utstyrt meg med diverese gagnet og ugagnet verktøy til å bekjempe de som har gjemt seg på badet vårt. Blir jo like redd hver gang jeg hører stemmer fra badet!


Vidunderet vårt, nå er det klart for sang i dusjen :D


Nå har jeg faktisk tatt noen bilder av kuppene mine!
Starter med det omtalte 10-kroners kuppet på kremmerhuset, er det ikke fint? :)


Kjøpte meg også en herlig lysestake, og gleder meg til å få satt den opp med stearinlys:D Var innom upstairs forleden slik at jeg fikk fylt opp stearinlyslageret :)


Videre har jeg pynta opp vinduet med noen nye grønne tilskudd, 2 hvite orkideer på tilbud på obs, og herlige ginseng treet mitt :) Kjøpte meg også to telys lykter til å pynte opp i vinduet :)


Blir liksom ikke de beste bildene, jeg har tydeligvis ikke arva fotografgenet fra pappa, men dere får en pekepinne på hvordan det ser ut iallefall :)
Nå må jeg ta opp Benedicte, for hun ligger å roper etter oppmerksomhet :)
Hun sovna så fint oppi sofaen med pappan sin, men når han la henne i vugga så våkna hun tydeligvis. For når jeg skulle lure meg til å ta bilder av det sovende gullet vårt, var det dette synet som møtte meg oppi vugga;


Ha en fin onsdagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar