mandag 23. januar 2012

Hjemme på sørlandet

Vi er tilbake på sørlandet og godt etablerte igjen. Koffertene er tømt, vaskemaskinene kjører for fullt, og jeg har fått rydda bort nesten all julepynt. Vi er omsider klare for 2012 er hjemme også!

På kjøkkenet går det stadig framover, fotlistene er på plass, silikon er lagt, skuffene fylles sakte men sikkert og vi trives veldig med å bruke kjøkkenet.
Utrolig deilig å ha alt i skuffer! Og ikke minst mer benkplass.
I helga fikk vi hengt opp liftgardiner, men vi har ikke fått på vinduslistene enda. Det kommer, det kommer!




Etter å ha lett lenge etter en passende teboks, slo jeg meg til ro med denne. Helt enkel teboks uten for mye dill. Så nå blir det te framover!
Har kjøpt oss vannkjele til induksjonstoppen vår, så nå er faktisk vannkoker satt bort. Herlig!


På stua fornya  vi med nye gardiner, godt å få bort julegardinene nå langt utti januar!
Som vanlig tar jeg bilder med sterkt motlys, men dere får en viss anelse på hvordan det nå er :)


På herlige Living, fant jeg og min søster oss hvert vårt saueskinn. Så det får nå plass i sjeselongen til kalde vinterkvelder :)

Foruten kos med familie og venner, fikk jeg også tid til å strikke litt. Så da bryna amatøren meg på noe så avansert som kjøkkenkluter. Så nå har jeg kjøkkenkluter klare til å vaske benkene med.
Herlig bomullgarn, som kan vaskes på 60 grader.


1 kommentar:

  1. kjempeflink du er :) kan du legge meg til du som er litt mer oppdatert

    SvarSlett