tirsdag 31. januar 2012

Jeg sitter under et pledd

og drømmer om de lysere og varmere dagene som skal komme.
Jeg er virkelig ingen vinterperson, så jeg må innrømme at jeg gleder meg til vårblomstene titter fram. Til vårsola varmer i nakken og til vi skal begynne å ta fram litt utemøbler igjen.
Fram til da, får jeg bare innfinne meg i vinterens mørke, kulde og snø. Jeg skal nok holde ut!

Kjære Sølve slo jo til og kjøpte en bukett med fiiine og fargerike roser til helga, og det hjelper vanvittig på humøret!
Vi har kjøpt oss to orkideer på kjøkkenet, og det er så koselig med noe som blomstrer rundt oss!

Nå har jeg vært hjemme en ukes tid, og det er godt å se Benedicte i gang på barnehagen igjen. Hun trives så godt der!

På rommet sitt har hu fått seg en postkasse fra Bruka design, og det var stas! Hun sjekker posten av og til, så kanskje jeg burde legge oppi litt post i ny og ne. Stor stas for mor og barn!


Kjøkkenet brukes flittig, og  det til tross for at vi ikke er ferdige enda. Siste tilskudd til kjøkkenet er vannkjele fra Åhlens. Vannkokeren er pakket bort, da denne herligheten koker opp vannet kjappere enn vankokeren. Og ikke minst slipper vi ledning og opptak av benkplass :)


I helga tok vi det ganske rolig, holdt hos hjemme med snømåking, rydding innadørs og kos.
Men det er ikke like greit for frk. bestemt da hu absolutt ikke vil ha på votter. Men, vi jobber med saken så en dag i fremtiden vil hun forhåpentligvis møte vinteren med varme hender.


På søndag slo Benedicte og Sølve til, og lagde muffins. Og med en super blid 2-åring er det ingen problem å kose seg!
Muffinsene ble gode, og helga ble avsluttet med skikkelig familiekos og en god film.


Nå sitter jeg og strikker på et babyteppe jeg starta med når jeg ble gravid med Benedicte. På tide å få ferdig en del strikke- og hekleprosjekt. Slik at jeg kan sette i gang med nye :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar