torsdag 20. oktober 2011

Ib Laursen vispebolle er i hus

Og  (nesten) alle hjerter gleder seg, gleder seg, gleder seg!
Alle hjerter kommer hvertfall til å glede seg når jeg skal vispe omelett eller vaffelrøre, eller til og med muffinsrøre!
Ganske greit å ha bursdag når min kjære kjøper en sånn en! :D


Endelig!
På Home & Cottage fant jeg meg noen fine telyslykter. Men, nå når jeg har fått de hjem ser jeg at glasset er litt gulig. Noe som irriterer meg en smule. Men, de skal vel kanskje være sånn? 
Kjøpte de i fargen "White", så jeg hadde sett for meg blanke. 
Uansett, de gir fantastisk koselig lys :)

Tine K. Home er også representert i hjemmet vårt

I dag fant jeg denne lille søte skåla til 29,- på kremmerhuset. Den fikk være med oss hjem! 

Og helt til slutt, jeg gleder meg enda mer til jul!
Nå er jeg i gang med å sy noen hjerter som skal henges opp til jul.
I cant wait!
Ikke ferdige enda, men jeg er i gang!

Ha en riktig fin torsdagskveld!

1 kommentar:

  1. Blir alltid glad av å besøke din hærlige og kreative blogg:)Gla i dere:)Tanteklæm:)

    SvarSlett