søndag 2. oktober 2011

Helga er snart over

Og jeg føler meg ikke bedre enn på fredag, desverre!
Men, vi hadde noen planer for helga så jeg har stått på litt og Sølve har stått på masse!

Gjerde er ferdig, dvs vi har jo ikke malt det. Eller satt på toppene på stolpene, men malinga utsetter vi til våren og toppene vet vi ikke om vi skal ta nå eller til våren.
Veldig greit å slippe å bekymre seg for om Benedicte skal falle ned der.

Så har vi lagt ferdig siste runde med barkduk på den ene skråninga, planta ferdig der og lagt på bark. DEILIG! Bare den andre sida igjen!





Så skal vi luke opp ugress, sette ned sandkassa, legge bark rundt den og så plen på resten av området rundt plattingen.
Litt jobb det også, men vi skal få det gjort før høsten er over :)

Benedicte forteller oss noe veldig morsomt
Foruten å ha gjort litt selv og sett en hel del på at Sølve jobbba har jeg testa ut de nye promarkersene mine. Har ikke brukt blender før, så det var litt gøy å ha teste ut den også. Men, skal sies at jeg syns det er litt vanskelig å få den fin og naturlig.

Nytt stempel fra Magnolia.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar