lørdag 22. oktober 2011

Blåbærmuffins

Helgen kom heldigvis til slutt, etter en smålang uke.
Jeg starta fredagen med å ligge strak i senga med migrene og jeg frøs og frøs. Men, etterhvert slapp migrenen mer og mer og jeg kom meg opp.
Sølve lagde hjemmelaga pizza til oss, mens jeg smårydda og fikk 2-åringen i seng.

Så vi kosa oss med pizza, gullrekka og litt popcorn utover kvelden.


Til tross for at jeg lå ganske lenge på dagen i går, og la meg tidlig. Så sovna jeg fort og sov faktisk lenge i dag! Utrolig hva migrene gjør med en, da kan man plutselig bare sove og sove?
Jeg våkna halv 10 i dag, og fikk småpanikk da hverken Sølve eller Benedicte hadde gitt en lyd fra seg. Jeg sto opp og sjekka om Benedicte, og der lå hun faktisk å sov ENDA!
Snakk om familien B-mennesker!

Så da bars det opp med meg og Benedicte Sofie, vi dusja, satte på egg og mens vi venta på egga baka vi like greit blåbærmuffins med vaniljekrem inni. Nam nam!



Med baksten i ovnen smaker vi på litt blåbærsyltetøy!

Og de ble kjempe gode, om ikke så fine!

Nå skal vi rundt på en runde med ærend, så bærer det hjem for ulike prosjekt her hjemme.

Ha en riktig fin lørdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar