tirsdag 13. september 2011

Nok en kurv i hus

Jeg  er en kurvoman! Jeg får aldri nok av kurver, og ser nytten i dem over alt.
I dag fikk jeg meg en veldig positiv overraskelse inne på selveste Home & Cottage. Jeg har lenge sett etter ei ganske stoooor kurv, men fant ingen. I dag derimot, fant jeg flere! Inne på allerede nevnt butikk.

Jeg regna med prisen ville være deretter. Stor kurv, høy pris! Men, prislappen viste meg en sum jeg nesten ikke kunne tro på. Flaks hadde jeg jaggu også! Siste kurven igjen.
Så da ble den med meg hjem, og den skal fylles med myke deilige puter og pledd. Endelig!
Skal se om jeg får tatt et bilde i morgen. Benedicte har allerede innvia den med par-og-trevde legoklosser og en matboks. Kanskje hu deler mammas kurvomani? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar