fredag 23. september 2011

Damenes aften på Bohus

Jeg satte mine føtter innafor døra der i går, med femhundre andre shoppingglade damer.
Da jeg nærmet meg butikken, slo det meg at dette arrangementet var litt større enn jeg hadde antatt. Det var damer høyt og lavt, den røde løperen var rulla ut og praten gikk godt.
Det ble servert hvitvin og mozell, og vi ble frista med 20% rabatt på alle varer. Selvfølgelig var det grunn nok til å legge igjen noen kroner da!
Halvor Bakke presenterte sin nye kolleksjon; "Signature collection". Spenstig homse med klar formening om shabby chick og landstilen.
Etter foredraget var det tid for litt fingermat, og påfyll av drikke. Samt shopping. Jeg valgte sistnevnte!
 Kvelden ble avsluttet med loddtrekning, der ei dame blant annet var så heldig å vinne en Jensen continental-seng. Det hadde vært noe det!

Men, jeg fikk da med meg noen fine ting hjem. Skal se om jeg får tatt bilder i morgen. Når jeg har fått ting på plass :)

Absolutt verdt å ta turen, kjempe koselig kveld! :)

Enn så lenge ønsker jeg dere en riktig god fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar