søndag 11. september 2011

Helgeutflukt

I helga har vi vært på en liten utflukt. Etter jobb på fredag pakka vi en trillekoffert (og en stor veske, og noen poser, og en veske til) og dro til Sandefjord. Der overnatta vi på hotell, for så å sette kursen videre til Sverige lørdagsmorgen. Hadde en kjempe koselig tur, og vi har fått fylt opp frysen og skapene med alt som hører Svenskehandel til. 

Men, turen romma også litt annen shopping, bl.a mappe for promarkersene mine, og nye ark. Gleder meg til å teste ut Letrasetarkene med stemplene  og promarkersene mine! :D


Idag har vi bare sløva hjemme, sakte men sikkert begynt og rydda unna sommermøbler.
Og vaska innendørs. Soverommet har hatt full klesskapgranskning, og vi kan slå fast at de var fylt til randen med alt fra duker til vesker.
Så nå gir vi bort noe, kaster noe, og muligens selger noe.

Jeg har også funnet meg et lite skap, som rommer ørepynt, smykker, ringer og armbånd. Altså av de jeg bruker mest. Så skal jeg sette opp et stativ for å henge fra meg ørepynt som henger samt smykker. Godt å ha det litt lett tilgjengelig.


Kommoden er blitt montert for en stund siden. Vi har også fått opp bildelyst med ledlys og etterhvert skal vi få opp bilder og litt pynt.  
Soverommet er ikke så veldig prioritert.

Men, soverommet er hvertfall vaska, og i kveld skal jeg legge meg i rene sengeklær og lese bolig pluss til jeg sovner. GLEDER meg!

Riktig fin søndagsnatt til dere alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar