søndag 12. september 2010

Agurknytt

Ja, da er agurken høstet! Den målte ca 19 cm, og det er helt vilt at han har klart seg gjennom all slags vær og vind. Vi har delte følelser angående og smake den, kan jo ikke kutte opp herligheten, og hva om den smaker fælt? Vel, kommer det ikke flere blogginnlegg vet dere hvorfor;P



Sølve fikk det ærefullte oppdraget med å ta inn agurken. Og sånn går det da!

I dag har vi malt, dører hvite og veggene i lys antikk. Gleder oss til å bli ferdig, klør i fingrene etter å få på gulvet og se hvordan det blir da :)
Her får dere dagens smakebit av gangen så langt.


Heldigvis hjalp pappa oss å henge opp takskinne før han dro. Taket er selvfølgelig ferdigmala før vi hengte den opp. Så langt er vi kjempe fornøyde med den. Deilig å få bort det gule taklyset som var her tidligere, og ikke minst når det ble forsterket av de gule veggene som var der.

I morgen er det ny barnehagedag for Benedicte, og har fått seg en herlighet av en matboks.

Søt, sant?

Barnehagesekken er også klar :)


I dag var det min tur til å sove litt utpå (Vel, det bestemte jeg selv. Sølve var ikke helt enig når jeg ytra ønsket mitt, men det ble heldigvis sånn at jeg fikk sove litt lengre). Så kommer Sølve løpende "Ann-Kristiiiiiin, Ann-Kristiiiiiin!! Se!!!". Dautrøtt snur jeg meg og ser inn i kameraet mitt, og ser at den herlige lille skatten vår står alene i sofaen. Hun klarer ikke å reise seg alene, men hun jobber veldig med saken. I sofaen derimot da prøver hun veldig hardt for å få tak i alle de spennende tinga på sofakanten.

Sov godt, godtfolk! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar