søndag 9. mai 2010

Nye gardiner er på plass

Valget falt på hvite enkle lette gardiner fra Ellos. Og det var skikkelig herlig å få det så lyst og lett :)

Nok en gang er bildene virkelig ikke optimale, men dere får et visst inntrykk iallefall:)
(Legg merke til god snuppa på gulvet som ligger og leker seg med selve stativet istedenfor lekene som henger på det).

Se bort fra bordet, det er faktisk kjøpt på fretex, og er et foreløbig bord. I og med at vi ikke har funnet et vi virkelig liker enda. (Bortsett fra sviiiindyre bord da). Så får vi se om dette bordet får seg en runde med hvitmaling kanskje :)


 Pc-skjermen må jeg ta til takke med ettersom Sølve var litt uheldig å rev ned laptopen min så skjermbildet gikk i "tusen knas". Men, det duger da for en periode :)

Nå når våren har ankommet måtte jeg kjøpe meg en lilla herlighet som erstatta gule påskeblomsten på spisebordet :) Herlig farge syns jeg!

Har i det siste kjøpt meg noen nye ting også:)


Denne ble plassert på soverommet slik at Sølve har et sted han kan henge fra seg klærne når han legger seg for kvelden. Kompliserte mannfolk krever enkle løsninger ;)

Egentlig en stund siden jeg kjøpte den, men i mangel på ei lack hylle som skal henge over senga vår har jeg ikke fått vist den fram enda :) Skal ha den på hylla sammen med bokstavene A og S :)

 Og her var utemøblene på plass. Enkle og greie møbler til å begynne med :)

Snuppa vår som koser seg på matta si :)

Nå tenker jeg det blir kvelden her :) Ha ei fortsatt fin helg og ei riktig god natt! :)


1 kommentar:

  1. Hei! Så deg på bv og ble nyskjerrig siden du var arendalitt, kjempefin blogg du har! Liker interiørstilen din har veldig godt (kanskje fordi jeg har litt samme stil :D Har du lyst å skrive hvor du kjøpt stigen og kronen? Jeg har allerede samme tegn som skal opp på en tavellist :)

    SvarSlett