lørdag 1. mai 2010

Fantastisk fin 1.mai

I dag har jeg kosa meg hjemme med Benedicte Sofie og Sølve.
Vært en utrolig fin dag, og vi har faktisk fått unna noen prosjekt! Noen planlagte og noen impulsive.
Jeg har endelig fått ordna bildet jeg skal ha på soverommet, utrolig lei av tomme vegger. Så da ble stoff fra Åhlens, et lerret og en stiftepistol løsningen!
Derimot var ikke stiftepistolen på min side, sååå resultatet ble ikke heeelt som planlagt. MEN, det duger absolutt som veggpynt til å begynne med :)

Fargene blirikke helt riktig gjengitt ser jeg, bildene i dagens blogginnlegg er gjort litt sånn i hui og hast.

Så har jeg fått malt ytterdøra innvendig. Jeg har jo lovt bilder fra entreen vår, men ting tar tid! Skal se om jeg får tatt i morgen ;D

Så svingte Sølve seg og tok taket på vaskerommet. Det har nå gått fra mørke brunt til første strøk med hvit!
Jeg ble så ivrig at jeg hev meg på å mala skapene hvite. Tenkte og male skapdørene i litt frisk farge, var og henta hjem noen fargeprøver i går. Så jeg skal bestemme meg til mandag. Så får vi kjøpe med etter babysvømminga :D
Helt vilt for et rom endrer seg etter bare et grunningsstrøk på tak og skap!

Før:
Legg merke til taket! Her er vi iferd med å male over det brune. Jeg kom på å ta bilde etter Sølve var godt i gang.

Etter:
 
Så kjøpte jeg meg tomatplanter og agurkplanter. Jeg har jo ikke noe drivhus, så jeg tenkte hvorfor ikke prøve de i kjøkkenvinduet. Jeg minnes jo min mormor som hadde mange tomat planter innendørs.
Så her er de i full gang med å vokse. Men, jeg tror nok krukkene blir for små, så det gjenstår og se hvor mye de vokser. Men, greit å prøve :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar