tirsdag 11. mai 2010

Baby foot - oppdatering!

Nå  er det en god stund siden jeg prøvde det, og her kommer oppdateringa!
Funker produktet eller ikke? *trommevirvel* JA, det funker!
Jeg skal ikke påstå at jeg har heeelt babymyke føtter, hælen er enda litt hard. Men produktet hjalp virkelig på. De døde hudcellene begynte og falle av etter fem dager, og det var til tider umulig å gå uten sokker for det så ut som jeg var i hamskifte. Nå har jeg tilført de litt fuktighet og Sølve sier at han aldri har kjent føttene mine så myke ;D Så, jeg anbefaler gjerne produktet videre og jeg kommer til å bruke det igjen!

2 kommentarer:

  1. hvor får man kjøpt dette vidunderet da?

    SvarSlett
  2. Så bra!! Jeg prøvde de her om dagen, go begynner så smått å se at noe skjer her nå! Nesten for enkelt til å tro på, men hører jo om så mange som er fornøyd, så måtte jo prøve! :)

    Ha en flotters kveld!

    SvarSlett