tirsdag 4. mai 2010

Ny uke

bringer absolutt nye muligheter! :)
Vi avslutta helga med å være like effektive som vi var på lørdag (1.mai), vi fikk endelig rydda verandaen. Med andre ord sortert rotet og lagt det i garasjen. Noen meter nærmere søppelfyllinga iallefall ;)
Vi fikk mala strøk 2 på vaskerommet, baka brød, laga ostekake, gått tur og grilla pølser!

 Jeg testa ut en cider på på en søndag til og med! Heeeeerlig :D


Verandaen er ikke vaska enda, men den er iallefall rydda :) Senga som står der er mitt uteprosjekt. Den skal romme madrasser masse puter og kanskje noen herlige gardiner. Jepp, utendørs! ;)
Nå har vi tatt fatt på ei ny uke, og da har vi endelig fått kjøpt oss noen utemøbler. Så nå er vi klar for sommer og soool! Ble ikke utemøblene man aller helst kunne tenkt seg, men måtte ta det etter pengboka.
Uansett ble vi veldig fornøyde da vi fikk montert de i går kveld. Jeg har ikke rota meg til å ta bilde av det enda, men det kommer.. absolutt!

I dag håper jeg på at Sølve har med en halvliter maling under arma når han kommer hjem fra jobb sånn at jeg får mala skapdørene på vaskerommet. Der har jeg nemlig valgt ut en litt vel frisk farge, så gleder meg til å prøve den! :D

Jeg får sette i gang med middagslaging. Det blir iallefall servert friske jordbær i kveld. Har renska og gjort de klar nå, og jeg gleder meg vilt til å smake på:)

Og til slutt noen bilder av Benedicte Sofie som også kosa seg i helga ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar