søndag 1. mai 2011

Ullaredfunn


Kvitteringa ble lang, så det begrenser seg i hva jeg legger ut bilde av. Men, noe deler jeg gjerne! 
Bare for å ha presisert det, I <3 ULLARED!


Fant noen fiine sengeklær til Benedicte. Med stjerner :D

Muffinsformer sier man ikke nei til. Fikk også med meg noen fine med rosemotiv.

Benedicte fikk seg noen jakker. 

Kjøpte oss et søtt kaffeservice. Og for the record, denne gangen valgte jeg grønt foran lilla! 

Hjertepotte

Noen søte små lykter til uteplassen i sommer

Enda en fin jakke til Benedicte.

Måtte selvfølgelig ha med meg en stor ullared pose hjem. 

Sikra meg litt scrappingsaker og servietter.

På søstrene grene på nordby fikk jeg sikra noen ting som skal gies bort, dere kan jo lure på hvem som skal få de.

Benedicte i sin nye softshelljakke fra ullared. Hun har fått seg sandkasse her hjemme, og stortrives i den.
 Når det gjelder sandkassen, drev jeg og planerte og vatra opp sandkassen. Fikk kyndig hjelp av Sølve og pappa, og vi fikk fylt den med sand og Benedicte var i ekstase. I mai tenkte vi å få opp en platting foran her så vi kan nyte mange fine og gode sommerdager i sola. Men, kommunen skal grave opp hele veien for å legge nye rør. Dermed måtte de flytte sandkassen, og gjøre om  plenen vår til vei og anleggsområde.
Idyllisk med andre ord.
Kontraster, lekeområde og anleggsområde. 


2 kommentarer:

  1. oi oi oi !
    ser ut som dere fikk handla litt ja :)
    blir det flere turer dit?? ;)

    SvarSlett
  2. JA, skal definitivt tilbake!
    Og jeg fant panduro butikken, svei av 700 der inne også gitt :S :)

    SvarSlett