onsdag 9. desember 2009

Familiebesøk og våkenetter

Det har fylt de siste dagene våre :)
I helga fikk vi endelig opp den siste gardina på de to store vinduene. Og det var vi veeeeldig fornøyde med. Nå gjenstår å få opp ei gardinstang til, samt få opp tre gardiner, samt stryke fjerde gardina engang til. Så er vi i mål på stua med gardiner :D
Vi slo til og med og eeeeendelig fikk opp julestjerna, så sånn ser stua ut vår nå :)



Søndagskveld kom tanta og onkelen til Sølve på besøk. Jeg hadde aldri hilst på de før, så litt spennende var det jo. Det var kjempe koselig, og de tok med noen nyyyydelige blomster til oss, og en kjempe søt kjøredress til vesla :)



Jeg var på jysk forleden og fant noen godbiter som jeg ville ha med meg hjem. Så nå venter gjenstandene bare på at lillegangen skal få noen malingsstrøk sånn at de får komme på plass :)

Et fat jeg skal få opp noen kubbelys og diverse på :)



Denne lille kommoden er ikke så veldig stor, tenkte den kan stå på en annen kommode i gangen, så kan vi hive fra oss alt mulig småtteri i den :) Temmelig typisk å tømme jakkelommene når man er på full fart ut, så like greit å ha noe i gangen som kan hjemme rotet for oss :D


Litt usikker på plasseringa enda, men tror den havner på stua i avlastningsbordet :)



H&M hadde forleden salg på nettbutikken, og da måtte jo Benedicte Sofie få noen nye klesplagg :)
Fikk de i posten i går, og jeg er kjempe fornøyd! Vesla grynta fornøyd hun også! :)
Skal innrømme at mor også bestilte seg liiitt, men det var til mitt forsvar salg! Bomma totalt på noe ørepynt da, som så veldig fint ut, men når det kom i posten var det svære tunge rundinger. Som jeg ikke kan forstå annet en at man får øreflipper som henger ned over skuldrene ved langtidsbruk.

Når jeg først er inne på hva som kom i posten, kan jeg også medele at bildene Silvana tok av oss og Benedicte Sofie kom i går :)
Dere vil vel ha noen smakebiter? :)



I natt har vi sitti oppe hele natta. For Benedicte Sofie vil aller helst ligge på sofaen og se tv(!) om natta. Det liker foreldrene hennes DÅRLIG! Men, nå som vi har fått en ny sjef i hus driver vi med forhandlinger enda om hvordan vi skal ha det. Kan trygt si at vi tapte grundig i natt, og forsåvidt natta før der også!
Har enda ikke lagt opp taktikk for kvelden i kveld, men spekulerer litt på mulige framgangsmåter. Skulle gjerne hatt noen timer med søvn i natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar