fredag 18. mai 2012

Personlig almanakk

I dag dumpa denne herligheten i postkassa mi! Bildene er litt "blurry" ettersom det er plastcover på forside og bakside.

Forside

Bakside

 Nemlig en personlig almanakk bestilt nettopp fra, http://www.personligalmanakk.com/NO/ .
Om du liker de på facebook kan du få 17% rabatt akkurat nå! Bare gå inn på facebook siden deres, så finner dere tilbudskoden der :)

Jeg bestilte med selvvalgte bilder på fram- og bakside, og rosa sider inni.


Det geniale er bl.a at man kan lage en fødselsdags oversikt, som man kan bare huke av for hvert år. Så legges alle dine kjente og kjære som du la inn første gang med fødselsdato inn med oppdatert alder for hvert år. 


Dette er min tredje almanakk herifra og jeg er altså stor fornøyd. Planleggingsmenneske som jeg er, har det vært et stort savn de siste månedene. Min forrige gikk nemlig ut i februar i år.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar