tirsdag 23. august 2011

Nytt møbel

Og denne gang, et lintøyskap fra 1920. Syns det er kjempe fint, men jeg fikk meg en liten overraskelse når jeg skulle dra det inn. At det var svintungt, var vel neppe overraskelsen. Derimot, at jeg hadde klart å målt skapet feil med hele 10 cm. Så plutselig gikk det ikke å sette det der jeg hadde tenkt. 
Så nå står det i gangen, stikker 10 cm utafor veggen også der, men blir ikke like i veien der. 
Skal skifte knotter på det, så får vi se hva jeg skal finne på med det senere. 

Inntil videre blir det hvertfall brukt litt som garderobeskap  i gangen. Det trengs virkelig i disse tider med barnehageklær :)

 

Kjøpte også en buffe i samme serie. Den står på stua foreløbig som tvbord. Inntil vi har fått solgt tv-reolen vi har nå og tenkt ut hva vi vil ha videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar