torsdag 24. mars 2011

Lekekjøkkenet er ferdig

Eller i det minste mulig å bruke. Tok virkelig mye lengre tid dette prosjektet enn hva jeg hadde tenkt. Sykdom satte meg på ny ut av spill, og så tok det noen uker igjen før jeg fikk gjenopptatt malingen. Men, i går kveld etter jobb fikk vi endelig montert det og gleda meg veldig til å se hvordan hun tok det i mot idag. Kjøkkenet har samme lille farge som den ene veggen hennes på rommet.
Mulig jeg skal tilføre noe etterhvert, men i dag fikk frøkena vår se lekekjøkkenet sitt for første gang. og hun tok det mot med åpne armer og høye gledeshyl!

Sånn så kjøkkenet ut da vi kjøpte det;

 Og etter noen runder med malingskoster:





Benedicte Sofie i fulle ekstase over kjøkkenet sitt.


Ellers er våren snart her, og jeg har dratt ned inn;


På kjøkkenet var jeg lei av plassmangel. Så jeg har dratt inn en ikea hylle midlertidig. Som får romme vårplanter og dyrking av grønnsaker. 



Har sådd tomat og salat i mini drivhus fra plantasjen. Spent på resultatet!


3 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Dere har atter en gang vært flinke synes jeg.
    Skjønner godt at Benedicte Sofie ble glad.
    Gleder meg til å få se rommet hennes nå.
    Klem klem.

    SvarSlett
  2. Kjæmpefint vart kjøkkenet! :)
    Flink du har vyrry.
    -Anita-

    SvarSlett
  3. Fantastisk jobb med lekekjøkkenet! Jeg ble så inspirert ;-) thanks for sharing... Anna

    SvarSlett